- Menu przedmiotowe
- Prawo lokalne
- Zarządzenia Wójta
- Zarządzenia 2006-2019
- Zarządzenia 2012
Zarządzenie nr 51/12 z dnia 31 lipca 2012
Zarządzenie nr 51/12
Wójta Gminy Bukowiec
z dnia 31 lipca 2012
zmieniające Uchwałę Nr XIII/85/11 Rady Gminy Bukowiec z dnia 28 grudnia 2011 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bukowiec na rok 2012
Na podstawie art. 257 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157 poz. 1240 ze zmianami) oraz art. 30 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 ze zmianami) oraz § 12 Uchwały Nr XIII/85/11 Rady Gminy Bukowiec w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bukowiec na rok 2012 zarządza się co następuje:
§ 1. W uchwale nr XIII/85/11 Rady Gminy Bukowiec w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bukowiec na rok 2012 zmienioną Uchwałą Rady Gminy Bukowiec Nr XIV/95/12, XV/101/12, XVI/105/12, XVIII/115/12 i Zarządzeniem Nr 7/12, 13/12, 15/12, 20/12, 24/12, 26/12, 27/12, 43/12, 46/12, 47/12, 50/12 wprowadzam następujące zmiany:
1) § 2 otrzymuje brzmienie:
„1. Wydatki budżetu gminy w wysokości 18.921.041,14 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 2.
a) wydatki bieżące w wysokości 13.028.699,14 zł, w tym:
– wynagrodzenia osobowe i pochodne od wynagrodzeń w wysokości 6.413.045,06 zł
– dotacje w wysokości 371.939,44 zł
– wydatki na obsługę długu w wysokości 210.000,00 zł
b) wydatki majątkowe zgodnie z załącznikiem Nr 3 w wysokości 5.892.342,00 zł”;
2) W załączniku Nr 2 „Wydatki budżetu gminy na 2012 rok” do Uchwały Nr XIII/85/11 Rady Gminy Bukowiec z dnia 28 grudnia 2011 roku w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2012 rok wprowadza się zmiany określone w załączniku Nr 1 do niniejszego zarządzenia;
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega obwieszczeniu w sposób zwyczajowo przyjęty na terenie gminy.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski
UZASADNIENIE
W planie wydatków dokonano następujących zmian:
a) w dziale 700 „Gospodarka mieszkaniowa” rozdział 70005 „Gospodarka gruntami i nieruchomościami” przesunięto środki z przeznaczeniem na opłaty i składki,
b) w dziale 750 „Administracja publiczna” rozdział 75023 „Urzędy gmin” zabezpieczono kwotę 200,00 zł na wynagrodzenia bezosobowe,
c) na wniosek Kierownika GOPS w dziale 852 „Pomoc społeczna”
– w rozdziale 85202 „Domy pomocy społecznej” zabezpieczono środki na utrzymanie mieszkańców gminy umieszczonych w domach pomocy społecznej,
– w rozdziale 85214 „Zasiłki i pomoc w naturze…” utworzono par. 2910 „Zwrot dotacji oraz płatności…”. Zakład Ubezpieczeń Społecznych przekazał środki tytułem zwrotu pobranych zasiłków okresowych z lat ubiegłych, które należy przekazać do Kujawsko – Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego. Obowiązek przekazania środków w lipcu 2012 r. spowodowała konieczność utworzenia ww paragrafu,
– w rozdziale 85219 „Ośrodki pomocy społecznej” zabezpieczono kwotą 50,00 zł wydatki na zakup usług zdrowotnych – badania profilaktyczne pracowników.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski
Załączniki