- Menu przedmiotowe
- Prawo lokalne
- Uchwały Rady Gminy
- Uchwały 2003-2019
- Uchwały 2009
Uchwała nr XXVI/144/09 z dnia 6 marca 2009
Uchwała nr XXVI/144/09
Rady Gminy Bukowiec
z dnia 6 marca 2009
w sprawie powołania doraźnej Komisji do spraw opracowania zmian w Statucie Gminy
Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458) uchwala się, co następuje:
§ 1. Powołać doraźną Komisję ds. Opracowania zmian w Statucie Gminy, zwaną dalej „komisją” w składzie:
1) Elżbieta Karpus;
2) Helena Janicka;
3) Wita Wąsik;
4) Andrzej Ratkowski;
5) Adam Czarnecki.
§ 2. Wybrać na przewodniczącego Komisji Panią Helenę Janicką, na zastępcę przewodniczącego Panią Elżbietę Karpus.
§ 3. Przedmiotem działania Komisji jest opracowanie projektu zmian w Statucie Gminy
z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących przepisów prawa oraz proponowanych zmian w organizacji pracy organów gminy.
§ 4. Komisja ulega rozwiązaniu po wykonaniu zadań określonych w § 3, nie wcześniej niż z dniem uchwalenia zmian w Statucie przez Radę Gminy.
§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty na terenie gminy.
Przewodniczący Rady Gminy
/-/ Czesław Wszołek
UZASADNIENIE
Celem Komisji jest opracowanie projektu zmian w obowiązującym Statucie Gminy Bukowiec, które będą uwzględniać aktualnie obowiązujące przepisy prawa, w tym zmiany zawarte w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) oraz proponowane zmiany w organizacji pracy organów gminy.
Przewodniczący Rady Gminy
/-/ Czesław Wszołek
Załączniki