ZARZĄDZENIE NR 6/07 z dnia 30 stycznia 2007 r.
ZARZĄDZENIE NR 6/07
 WÓJTA GMINY BUKOWIEC
 z dnia 30 stycznia 2007 r.
w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko ds. obsługi sekretariatu w Urzędzie Gminy w Bukowcu
Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami), zarządza się, co następuje:
§ 1. Ogłasza się konkurs na stanowisko ds. obsługi sekretariatu w Urzędzie Gminy w Bukowcu.
§ 2. Wymagania wobec kandydatów oraz warunki konkursu zostały określone
 w ogłoszeniu o konkursie, stanowiącym Załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
  
 /-/ mgr Adam Licznerski
Załącznik
 do Zarządzenia Nr 6/07
 Wójta Gminy Bukowiec
 z dnia 30 stycznia 2007 r.
Wójt Gminy Bukowiec ogłasza konkurs na stanowisko 
 ds. obsługi sekretariatu w Urzędzie Gminy w Bukowcu
 – ul. Dr Fl. Ceynowy 14
 86-122 Bukowiec
 tel.: 052 33 09 310
Podstawa prawna: ustawa z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami).
1. Oczekiwane są oferty spełniające niżej wymienione wymagania:
 – wykształcenie minimum średnie (preferowane administracyjne lub ekonomiczne),
 – znajomość przepisów z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, instrukcji kancelaryjnej,
 – znajomość obsługi komputera (w szczególności pakiet biurowy),
 – praktyka na podobnym stanowisku,
 –   niekaralność, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.
2. Dodatkowymi atutami będą:
 – znajomość języka angielskiego,
 – komunikatywność, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z ludźmi,
 – dyspozycyjność,
 – systematyczność i samodzielność.
3. Zakres zadań wykonywanych na wyżej wymienionych stanowisku:
 – obsługa kancelaryjna Urzędu,
 – przyjmowanie, wysyłanie i prowadzenie ewidencji korespondencji Urzędu,
 – obsługa narad i spotkań organizowanych przez Wójta Gminy,
 – przyjmowanie interesantów oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem Gminy bądź kierowanie ich do właściwych referatów,
 – obsługa centrali telefonicznej, faksu, kopiarki,
 – prenumerata czasopism i wydawnictw.
4. Oferty kandydatów powinny zawierać:
 – list motywacyjny,
 – życiorys,
 – kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk udostępniony na    stronie www.bip.bukowiec.pl w katalogu OGŁOSZENIE O NABORZE,
 – zaświadczenie lekarskie stwierdzające stan zdrowia pozwalający pracować
 na stanowisku urzędniczym,
 – dokumenty potwierdzające wykształcenie, dorobek i kwalifikacje zawodowe,
 – informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwo umyślne,
 – opinie, referencje (jeśli kandydat takie posiada),
 – oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz o korzystaniu z pełni praw  publicznych,
 – oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami).
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs SEKRETARIAT” w terminie do dnia 14 lutego 2007 r. na adres: Urząd Gminy Bukowiec, ul. Dr Fl. Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec – pok. nr 2 (sekretariat). Otwarcie kopert nastąpi po upłynięciu terminu na składanie ofert.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski
Załączniki