Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora do spraw wymiaru podatków w Urzędzie Gminy w Bukowcu

Status ogłoszenia o naborze:
Przed terminem składania dokumentów
Numer ogłoszenia:
Zarządzenie nr 63/24
Nazwa jednostki zlecającej:
Urząd Gminy Bukowiec
Wydział:
Referat Finansów i Rachunkowości
Miejsce pracy:
Urząd Gminy Bukowiec
Stanowisko:
Podinspektor do spraw wymiaru podatków
Wymiar etatu:
Pełny etat
Ilość etatów:
1
Data ogłoszenia:
01-10-2024
Termin składania dokumentów:
11-10-2024
Sposób składania dokumentów:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs RFiR-podatki” w terminie do dnia 11 października 2024 r. do godz. 15:30
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy Bukowiec, ul. Dr Fl. Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec – pok. nr 2 (sekretariat)
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
1) wykształcenie wyższe, preferowane: administracyjne, ekonomiczne lub związane z finansami publicznymi;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
3) niekaralność – kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych;
5) znajomość przepisów:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o finansach publicznych,
– ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawy - Ordynacja podatkowa,
- regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Bukowcu,
- rozporządzenia wykonawcze do ww. ustaw.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
1) doświadczenie w administracji samorządowej na stanowiskach urzędniczych;
2) odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność;
3) prawo jazdy kat. B.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
1) wymiar podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości oraz podatku od środków transportowych;
2) załatwianie spraw dot. ulg podatkowych;
3) wystawianie zaświadczeń w sprawach objętych zakresem czynności;
4) przedkładanie danych do sprawozdania o dochodach budżetowych;
5) udzielanie informacji dla KRUS dotyczących składek rolniczego ubezpieczenia społecznego;
6) prowadzenie postępowań w sprawach zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej;
7) wydawanie zaświadczeń stanowiących potwierdzenie zawarcia umów dzierżawy gruntów, w myśl przepisów ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
-
Lista wybranych kandydatów:
-
Uzasadnienie wyboru:
-

Wójt Gminy Bukowiec
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektora do spraw wymiaru podatków
w Urzędzie Gminy w Bukowcu, ul. Dr Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec

1. Oczekiwane są oferty spełniające niżej wymienione wymagania:
1) wykształcenie wyższe, preferowane: administracyjne, ekonomiczne lub związane z finansami publicznymi;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
3) niekaralność – kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych;
5) znajomość przepisów:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o finansach publicznych,
– ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawy - Ordynacja podatkowa,
- regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Bukowcu,
- rozporządzenia wykonawcze do ww. ustaw.

2. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie w administracji samorządowej na stanowiskach urzędniczych;
2) odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność;
3) prawo jazdy kat. B.

3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na wyżej wymienionym stanowisku:
1) wymiar podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości oraz podatku od środków transportowych;
2) załatwianie spraw dot. ulg podatkowych;
3) wystawianie zaświadczeń w sprawach objętych zakresem czynności;
4) przedkładanie danych do sprawozdania o dochodach budżetowych;
5) udzielanie informacji dla KRUS dotyczących składek rolniczego ubezpieczenia społecznego;
6) prowadzenie postępowań w sprawach zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej;
7) wydawanie zaświadczeń stanowiących potwierdzenie zawarcia umów dzierżawy gruntów, w myśl przepisów ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników.

4. Informacja o warunkach pracy:
- pełny etat (dni i godziny pracy zgodnie z regulaminem organizacyjnym, regulaminem pracy Urzędu),
- stanowisko umiejscowione w strukturze organizacyjnej Urzędu Gminy w Referacie Finansów i Rachunkowości,
- stanowisko w budynku Urzędu, wyposażone w komputer wraz z oprogramowaniem oraz inne urządzenia biurowe, na piętrze budynku (dostęp schodami).

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.

6. Oferty kandydatów powinny zawierać:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, oraz oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kserokopie dyplomów, świadectw dokumentujące posiadane wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie i umiejętności,
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji,
- na potwierdzenie posiadania nieposzlakowanej opinii kandydat może złożyć kopie świadectw i opinii z poprzednich miejsc pracy, a także inne dokumenty w tym m.in. opinię z aktualnego miejsca pracy, organizacji do których należy.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs RFiR-podatki” w terminie do dnia 11 października 2024 r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Bukowiec, ul. Dr Fl. Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec – pok. nr 2 (sekretariat). Otwarcie kopert nastąpi po upłynięciu terminu na składanie ofert.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Wójt Gminy

/-/ mgr Adam Licznerski

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego