Status ogłoszenia o naborze:
Przed terminem składania dokumentów
Numer ogłoszenia:
Zarządzenie nr 63/24
Nazwa jednostki zlecającej:
Urząd Gminy Bukowiec
Wydział:
Referat Finansów i Rachunkowości
Miejsce pracy:
Urząd Gminy Bukowiec
Stanowisko:
Podinspektor do spraw wymiaru podatków
Data ogłoszenia:
01-10-2024
Termin składania dokumentów:
11-10-2024
Sposób składania dokumentów:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs RFiR-podatki” w terminie do dnia 11 października 2024 r. do godz. 15:30
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy Bukowiec, ul. Dr Fl. Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec – pok. nr 2 (sekretariat)
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
1) wykształcenie wyższe, preferowane: administracyjne, ekonomiczne lub związane z finansami publicznymi;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
3) niekaralność – kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych;
5) znajomość przepisów:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o finansach publicznych,
– ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawy - Ordynacja podatkowa,
- regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Bukowcu,
- rozporządzenia wykonawcze do ww. ustaw.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
1) doświadczenie w administracji samorządowej na stanowiskach urzędniczych;
2) odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność;
3) prawo jazdy kat. B.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
1) wymiar podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości oraz podatku od środków transportowych;
2) załatwianie spraw dot. ulg podatkowych;
3) wystawianie zaświadczeń w sprawach objętych zakresem czynności;
4) przedkładanie danych do sprawozdania o dochodach budżetowych;
5) udzielanie informacji dla KRUS dotyczących składek rolniczego ubezpieczenia społecznego;
6) prowadzenie postępowań w sprawach zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej;
7) wydawanie zaświadczeń stanowiących potwierdzenie zawarcia umów dzierżawy gruntów, w myśl przepisów ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
-
Lista wybranych kandydatów:
-