Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora do spraw wymiaru podatków w Urzędzie Gminy w Bukowcu

Status ogłoszenia o naborze:
Przed terminem składania dokumentów
Numer ogłoszenia:
Zarządzenie nr 63/24
Nazwa jednostki zlecającej:
Urząd Gminy Bukowiec
Wydział:
Referat Finansów i Rachunkowości
Miejsce pracy:
Urząd Gminy Bukowiec
Stanowisko:
Podinspektor do spraw wymiaru podatków
Wymiar etatu:
Pełny etat
Ilość etatów:
1
Data ogłoszenia:
01-10-2024
Termin składania dokumentów:
11-10-2024
Sposób składania dokumentów:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs RFiR-podatki” w terminie do dnia 11 października 2024 r. do godz. 15:30
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy Bukowiec, ul. Dr Fl. Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec – pok. nr 2 (sekretariat)
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
1) wykształcenie wyższe, preferowane: administracyjne, ekonomiczne lub związane z finansami publicznymi; 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; 3) niekaralność – kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych; 5) znajomość przepisów: - ustawy o samorządzie gminnym, - ustawy o finansach publicznych, – ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, - ustawy - Ordynacja podatkowa, - regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Bukowcu, - rozporządzenia wykonawcze do ww. ustaw.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
1) doświadczenie w administracji samorządowej na stanowiskach urzędniczych; 2) odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność; 3) prawo jazdy kat. B.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
1) wymiar podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości oraz podatku od środków transportowych; 2) załatwianie spraw dot. ulg podatkowych; 3) wystawianie zaświadczeń w sprawach objętych zakresem czynności; 4) przedkładanie danych do sprawozdania o dochodach budżetowych; 5) udzielanie informacji dla KRUS dotyczących składek rolniczego ubezpieczenia społecznego; 6) prowadzenie postępowań w sprawach zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej; 7) wydawanie zaświadczeń stanowiących potwierdzenie zawarcia umów dzierżawy gruntów, w myśl przepisów ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
-
Lista wybranych kandydatów:
-
Uzasadnienie wyboru:
-

Załączniki:


PDFInformacja o wynikach naboru (135,53KB)
 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego