Zarządzenie nr 24/11 z dnia 22 kwietnia 2011
Zarządzenie nr 24/11
Wójta Gminy Bukowiec
z dnia 22 kwietnia 2011
Zmieniające Uchwałę Nr III/11/10 Rady Gminy Bukowiec z dnia 28 grudnia 2010 roku w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2011 rok
Na podstawie art. 257 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157 poz. 1240 ze zmianami) oraz art. 30 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 ze zmianami) oraz § 12 Uchwały Nr III/11/10 Rady Gminy Bukowiec z dnia 28 grudnia 2010 r. w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2011 r. zarządza się co następuje:
§ 1. W uchwale Nr III/11/10 Rady Gminy Bukowiec w sprawie uchwalenia budżetu na 2011 rok zmienioną Uchwałą Rady Gminy Bukowiec Nr IV/24/11, V/30/11, VI/45/11 i Zarządzeniem Wójta Gminy Nr 10/11, 17/11 wprowadzam następujące zmiany:
1) § 2 otrzymuje brzmienie:
„1. Wydatki budżetu gminy w wysokości 16.488.374,47 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 2.
a) wydatki bieżące w wysokości 11.984.177,47 zł, w tym:
– wynagrodzenia osobowe i pochodne od wynagrodzeń w wysokości 5.652.347,00 zł
– dotacje w wysokości 332.425,00 zł
– wydatki na obsługę długu w wysokości 210.000,00 zł
b) wydatki majątkowe zgodnie z załącznikiem Nr 3 w wysokości 4.504.197,00 zł”;
3) W załączniku Nr 2 „Wydatki budżetu gminy na 2011 rok” do Uchwały Nr III/11/10 Rady Gminy Bukowiec z dnia 28 grudnia 2010 roku w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2011 rok wprowadza się zmiany określone w załączniku Nr 1 do niniejszego zarządzenia;
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega obwieszczeniu w sposób zwyczajowo przyjęty na terenie gminy.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski
UZASADNIENIE
W planie wydatków dokonano następujących przesunięć:
1) w dziale 600 „Transport i łączność” w rozdziale 60016 „Drogi publiczne gminne” kwotę 17.000,00 zł z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych,
2) w dziale 700 „Gospodarka komunalna” w rozdziale 70005 „Gospodarka gruntami i nieruchomościami” kwotę 2.700,00 zł z przeznaczeniem na wynagrodzenia bezosobowe,
3) w dziale 710 „Działalność usługowa” w rozdziale 71035 „Cmentarze” kwotę 2.000,00 zł zabezpieczając wydatki na zakup materiałów do renowacji pomnika poległych żołnierzy,
4) w dziale 750 „Administracja publiczna” w rozdziale 75023 „Urzędy gmin” przesuwa się kwotę 7.650,00 zł z przeznaczeniem na wynagrodzenia pracowników.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski
Załączniki