Zarządzenie nr 93/12 z dnia 28 grudnia 2012
Zarządzenie nr 93/12
Wójta Gminy Bukowiec
z dnia 28 grudnia 2012
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji okresowej – spisu z natury majątku Urzędu Gminy.
Działając na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009r, Nr 152, poz. 1223 ze zmianami) oraz Zarządzenia Nr 73/10 Wójta Gminy Bukowiec z dnia 9 grudnia 2010r w sprawie instrukcji inwentaryzacyjnej.
Zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołać Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
1. Bogumiła Michałowska – Przewodnicząca
2. Ewelina Jędryczka – Członek
3. Roman Skowroński – Członek
§ 2
Przeprowadzić w dniach od 2012.12.31 do 20112.12.31 inwentaryzację w drodze spisu z natury następujących składników majątkowych Urzędu Gminy Bukowiec:
1) Aktywów pieniężnych w kasie, papierów wartościowych stanowiących własność Urzędu Gminy oraz jednostek podległych gminie
§ 3
Zobowiązuje Panią Bogumiłę Michałowską – Przewodniczącą Komisji do właściwego i terminowego zakończenia inwentaryzacji oraz terminowego zdania arkuszy spisowych w komórce księgowości Urzędu Gminy.
§ 4
Po zakończeniu czynności należy złożyć pisemne sprawozdanie omawiające przebieg i wyniki inwentaryzacji.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski
Uzasadnienie
Działając na podstawie art. 26 ustawy o rachunkowości Wójt Gminy obowiązany jest przeprowadzić inwentaryzację składników majątkowych. W związku z powyższym podjęcie zarządzenia w przedmiotowej sprawie jest uzasadnione.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski
Załączniki