Zarządzenie nr 21/12 z dnia 3 kwietnia 2012
Zarządzenie nr 21/12
Wójta Gminy Bukowiec
z dnia 3 kwietnia 2012
zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Bukowiec
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami) zarządza się, co następuje:
§ 1. W załączniku do zarządzenia nr 3/12 Wójta Gminy Bukowiec z dnia 10 stycznia 2012 roku w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Bukowiec wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 5 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„ 3) Referat Administracji (symbol „RA”), w skład którego wchodzą następujące stanowiska pracy:
a) Sekretarz Gminy, sprawujący jednocześnie funkcję kierownika referatu,
b) stanowisko do spraw wojskowych, OC, zarządzania kryzysowego i ochrony przeciwpożarowej,
c) stanowisko do spraw obsługi Rady Gminy,
d) stanowisko do spraw obsługi sekretariatu,
e) Biuro Obsługi Klienta;”;
2) w § 17 ust. 1 dodaje się punkt 26 o następującym brzmieniu:
26) zapewnienie właściwego funkcjonowania Biura Obsługi Klienta.”.
§ 2. Zaktualizowaną strukturę organizacyjną Urzędu przedstawia schemat organizacyjny, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega obwieszczeniu w sposób zwyczajowo przyjęty na terenie gminy.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski
UZASADNIENIE
Od początku kwietnia 2012 roku w Urzędzie Gminy funkcjonuje Biuro Obsługi Klienta, które powstało dzięki pozyskaniu wsparcia finansowego ze środków Unii Europejskiej, w związku z realizacją projektu partnerskiego „Nowoczesne Urzędy Gmin”.
W związku z powyższym należało zaktualizować obowiązujący Regulamin Organizacyjny i ująć powyższą komórkę w strukturze organizacyjnej.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski
Załączniki