Zarządzenie nr 35/13 z dnia 17 lipca 2013
Zarządzenie nr 35/13
Wójta Gminy Bukowiec
z dnia 17 lipca 2013
zmieniające Uchwałę Nr XXV/164/12 Rady Gminy Bukowiec z dnia 28 grudnia 2012 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bukowiec na rok 2013
Na podstawie art. 257 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157 poz. 1240 ze zmianami) oraz art. 30 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 ze zmianami) oraz § 12 Uchwały Nr XXV/164/12 Rady Gminy Bukowiec w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bukowiec na rok 2013 zarządza się co następuje:
§ 1. W uchwale nr XXV/164/12 Rady Gminy Bukowiec w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bukowiec na rok 2013 zmienioną Uchwałą RG Bukowiec Nr XXVI/166/13, XXVII/174/13, XXVIII/183/13, XXIX/188/13 i Zarządzeniem WG Nr 11/13, 15/13, 20/13, 21/13, 24/13, 30/13 wprowadza się następujące zmiany:
1) § 1 otrzymuje brzmienie:
„§ 1. 1. Dochody budżetu gminy w wysokości 16.106.782,52 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 1,
a) dochody majątkowe – 830.290,00 zł
b) dochody bieżące – 15.276.492,52 zł”;
2) § 2 otrzymuje brzmienie:
„§ 2.1. Wydatki budżetu gminy w wysokości 16.853.782,52 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 2.
a) wydatki bieżące w wysokości 14.303.602,27 zł, w tym:
– wynagrodzenia osobowe i pochodne od wynagrodzeń w wysokości 6.748.514,70 zł
– dotacje w wysokości 349.842,33 zł
– wypłaty z tytułu poręczeń i gwarancji w wysokości 193.790,00 zł
– wydatki na obsługę długu w wysokości 210.000,00 zł
b) wydatki majątkowe zgodnie z załącznikiem Nr 3 w wysokości 2.550.180,25 zł”;
3) W załączniku Nr 1 „Dochody budżetu gminy na 2013 rok”, Nr 2 „Wydatki budżetu gminy na 2013 rok” do Uchwały Nr XXV/164/12 Rady Gminy Bukowiec z dnia 28 grudnia 2012 roku w sprawie uchwalenia budżetu na 2013 rok wprowadza się zmiany określone w załączniku Nr 1, 2 do niniejszej uchwały;
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega obwieszczeniu w sposób zwyczajowo przyjęty na terenie gminy.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski
Uzasadnienie
1. Na podstawie decyzji Nr WFB.I.3120.44.2013 Wojewody Kujawsko – Pomorskiego dokonano zwiększenia w planie dochodów i w planie wydatków w dziale 852 „Pomoc społeczna” rozdział 85213 „Składki na ubezpieczenia zdrowotne…” o kwotę 1.564,00 zł z przeznaczeniem na dofinansowanie opłacania składek na ubezpieczenia zdrowotne osobom korzystającym z pomocy społecznej.
2. Na podstawie decyzji Nr WFB.I.3120.39.2013 Wojewody Kujawsko – Pomorskiego dokonano zwiększenia w planie dochodów i w planie wydatków w dziale 852 „Pomoc społeczna” rozdział 85214 „Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki…” o kwotę 44.863,00 zł z przeznaczeniem na dofinansowanie wypłat zasiłków okresowych.
3. Na podstawie decyzji Nr WFB.I.3120.42.2013 Wojewody Kujawsko – Pomorskiego dokonano zwiększenia w planie dochodów i w planie wydatków w dziale 852 „Pomoc społeczna” rozdział 85216 „Zasiłki stałe” o kwotę 47.468,00 zł z przeznaczeniem na dofinansowanie wypłat zasiłków stałych.
Ponadto w planie wydatków dokonano następujących przesunięć:
1. W dziale 700 „Gospodarka mieszkaniowa” w rozdziale 70005 „Gospodarka gruntami i nieruchomościami” dokonano przesunięć pomiędzy paragrafami zabezpieczając wydatki na zakup usług remontowych i różne opłaty i składki.
2. W dziale 750 „Administracja publiczna”:
a) w rozdziale 75023 „Urzędy gmin” przesunięto środki z przeznaczeniem na wynagrodzenia agencyjno-prowizyjne,
b) w rozdziale 75095 „Pozostała działalność” przesunięto środki zabezpieczając wydatki na opłaty i składki.
3. W dziale 754 „Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa” w rozdziale 75412 „Ochotnicze straże pożarne” przesunięto kwotę 10.000,00 zł z przeznaczeniem na zakup wyposażenia i materiałów dla OSP.
4. Na wniosek Dyrektora Przedszkola w Przysiersku w dziale 801 „Oświata i wychowanie” w rozdziale 80104 „Przedszkola” przesunięto kwotę 2.015,00 zł z przeznaczeniem na zakup materiałów.
5. Na wniosek Pełnomocnika Wójta ds. Profilaktyki w dziale 851 „Ochrona zdrowia” rozdział 85154 „Przeciwdziałanie alkoholizmowi” przesunięto środki na zakup usług.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski
Załączniki