Zarządzenie nr 40/15 z dnia 3 sierpnia 2015
Zarządzenie nr 40/15
Wójta Gminy Bukowiec
z dnia 3 sierpnia 2015
w sprawie powołania Komisji do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania z zakresu rejestracji stanu cywilnego.
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594 ze zmianami) zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuje się komisję do brakowania druków ścisłego zarachowania z zakresu rejestracji stanu cywilnego w Urzędzie Gminy w Bukowcu w składzie:
1) Anna Pieczka – przewodnicząca;
2) Katarzyna Łabus – członek;
3) Grzegorz Radtke – członek.
§ 2. Do zadań Komisji należy brakowanie druków ścisłego zarachowania z zakresu rejestracji stanu cywilnego.
§ 3. Przez brakowanie druków ścisłego zarachowania należy rozumieć likwidację anulowanych druków poprzez ich fizyczne zniszczenie uniemożliwiające ich identyfikację
i użycie.
§ 4. Komisja sporządza protokół zniszczenia anulowanych druków według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 5. Komisja sporządza wykaz wybrakowanych druków według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zarządzenia.
§ 6. Zarządzenie wchodzi wżycie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy Bukowiec
/-/ mgr Adam Licznerski
UZASADNIENIE
W związku z wejściem w życie z dniem 1 marca 2015 r. ustawy z 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2014 r. poz. 1741 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 29 stycznia 2015 r. w sprawie wzorów dokumentów wydawanych z zakresu rejestracji stanu cywilnego (Dz. U. z 2015 r. poz. 194) i określeniem, że odpis skrócony i zupełny aktu stanu cywilnego oraz zaświadczenie zawierają indywidualne oznaczenie blankietu czyli są drukami ścisłego zarachowania Wojewoda Kujawsko – Pomorski pismem z dnia 26 maja 2015 r. Nr WSOC.I.6234.65.2015.MK.I określił termin przekazywania raportów dotyczących wybrakowanych lub utraconych druków.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski
Załączniki