Zarządzenie nr 57/21 z dnia 25 października 2021r.
ZARZĄDZENIE NR 57/21
WÓJTA GMINY BUKOWIEC
z dnia 25 października 2021r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych zakupionych w ramach projektu „pl.ID – Polska ID karta”
Na podstawie art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021, poz. 217) zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Przeprowadzić w dniu 26 października 2021 roku inwentaryzację składników majątkowych zakupionych w ramach projektu „pl.ID – Polska ID karta”, drogą spisu z natury.
2. Ująć składników majątkowych na arkuszu spisu z natury.
3. Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję komisję inwentaryzacyjną w następującym składzie:
1) Anna Pieczka – przewodnicząca,
2) Wojciech Kulikowski – członek,
3) Grzegorz Radtke – członek.
§ 2. Inwentaryzacją należy objąć cały powierzony Urzędowi Gminy w Bukowcu sprzęt pl.ID, w tym również sprzęt wycofany z użytkowania.
§ 3. Zobowiązuję zespół spisowy do:
1) przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie;
2) właściwego, dokładnego i rzetelnego przeprowadzenia inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym;
3) przesłania arkusza spisowego na adres Kancelaria Prezesa Rady Ministrów Biuro Dyrektora Generalnego, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa, w nieprzekraczalnym terminie do 30 października 2021r.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega obwieszczeniu w sposób zwyczajowo przyjęty na terenie gminy.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski
Uzasadnienie
Dyrektor Generalny Kancelarii Prezesa Rady Ministrów wystąpił z wnioskiem o przeprowadzenie inwentaryzacji składników majątkowych zakupionych w ramach projektu „pl.ID – Polska ID karta’, drogą spisu z natury, najpóźniej do 30 października 2021 roku.
W związku z powyższym przyjęcie przedmiotowego zarządzenia jest zasadne.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski