Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora do spraw płac i księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy w Bukowcu (2)
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
3) niekaralność – kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych;
5) znajomość przepisów:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o rachunkowości,
- regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Bukowcu.
2) doświadczenie w pracy na stanowisku obsługi kasy;
3) odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność;
4) prawo jazdy kat. B.
2) Rozliczanie PIT-ów i podatku dochodowego z Urzędem Skarbowym oraz sporządzanie sprawozdań do GUS;
3) Sporządzanie list płac i zapewnienie terminowej wypłaty wynagrodzeń, w tym świadczeń z ZFŚS oraz prowadzenie kartotek wynagrodzeń;
4) Pomoc przy sporządzaniu sprawozdań finansowych i sprawozdań z zakresu rachunkowości budżetowej;
5) Sporządzanie wniosków o refundację wynagrodzeń pracowników interwencyjnych i publicznych;
6) Przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych zawieranych przez Urząd Gminy, zapewnienie ich prawidłowej realizacji pod względem finansowym oraz właściwe ich ewidencjonowanie;
7) Wystawienie faktur z tytułu dochodów własnych gminy;
8) Prowadzenie rejestru zakupów i sprzedaży VAT;
9) Dekretacja syntetyczna dowodów finansowych na podstawie wyciągów bankowych, raportów kasowych;
10) Sprawdzanie dowodów finansowych – not księgowych, faktur, rachunków, not księgowych pod względem rachunkowym;
11) Sprawowanie kontroli formalno-prawnej, wszystkich dowodów księgowych i innych dokumentów powodujących skutki finansowe;
12) Księgowanie syntetyczne i analityczne funduszy pozabudżetowych;
13) Prowadzenie spraw związanych z pracowniczymi planami kapitałowymi (PPK), w szczególności naliczenie i rozliczanie wpłat PPK.
Załączniki: