Zarządzenie nr 35/09 z dnia 8 lipca 2009
Zarządzenie nr 35/09
Wójta Gminy Bukowiec
z dnia 8 lipca 2009
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komisji Przetargowej oraz określenia zasad jej działania
Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami) oraz art. 19 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) zarządza się, co następuje:
§ 1. W zarządzeniu nr 28/2004 Wójta Gminy Bukowiec z dnia 15 lipca 2004 r. w sprawie powołania Komisji Przetargowej oraz określenia zasad jej działania, zmienionym zarządzeniem nr 65/2005 Wójta Gminy Bukowiec z dnia 21 listopada 2005 r. oraz zarządzeniem nr 4/07 Wójta Gminy Bukowiec z dnia 25 stycznia 2007 r. § 1 otrzymuje brzmienie:
„ § 1. Powołuję stałą Komisję Przetargową, zwaną dalej „ Komisją” w składzie:
1) Kierownik Referatu Rolnictwa i Budownictwa – przewodniczący;
2) Inspektor d/s funduszy strukturalnych i dróg gminnych – sekretarz;
3) Inspektor d/s inwestycji i gospodarki przestrzennej – członek;
4) Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej – członek;
5) Kierownik Zespołu Obsługi Oświaty – członek;
6) Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej – członek;
7) Inspektor d/s Księgowości Budżetowej – członek.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski
Uzasadnienie
Konieczność przyjęcia zarządzenia zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komisji Przetargowej oraz określenia zasad jej działania wynika ze zmian w nazewnictwie niektórych stanowisk pracy, które są określone w przyjętym w 2009 roku Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski
Załączniki