ZARZĄDZENIE NR 32/07 z dnia 15 czerwca 2007 r.
ZARZĄDZENIE NR 32/07
WÓJTA GMINY BUKOWIEC
z dnia 15 czerwca 2007 r.
w sprawie powołania komisji do spraw archiwizacji posiadanych w depozycie dokumentów i materiałów z wyborów do organów samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 12 listopada 2006 r.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U.
z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami), art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 673) oraz § 5 ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad
jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych
do archiwów państwowych (Dz. U. Nr 167, poz. 1375), zarządzam co następuje:
§ 1. Powołać komisję ds. archiwizacji posiadanych w depozycie dokumentów
i materiałów z wyborów do organów samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień
12 listopada 2006 r., w składzie:
1. Wojciech Kulikowski – przewodniczący;
2. Janina Przybysz – członek;
3. Ewelina Kufel – członek.
§ 2. Zadaniem komisji jest dokonanie archiwizacji dokumentów o których mowa w § 1, zgodnie z wytycznymi Dyrektora Krajowego Biura Wyborczego Delegatura w Bydgoszczy oraz Dyrektora Archiwum Państwowego w Bydgoszczy.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu komisji.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski
UZASADNIENIE
Zgodnie z wytycznymi Krajowego Biura Wyborczego Delegatura w Bydgoszczy, zadaniem komisji jest wydzielenie dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej oraz wykonanie brakowania (po uzyskaniu decyzji Archiwum Państwowego) dokumentów pochodzących
z wyborów do organów samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 12 listopada 2006 r.
Nadzór nad wszystkimi czynnościami związanymi z wykonaniem zaleceń sprawuje Pełnomocnik Wójta ds. wyborów.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski
Załączniki