- Menu przedmiotowe
- Praca
- Ogłoszenia o naborze
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora do spraw płac i księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy w Bukowcu (2)
Wójt Gminy Bukowiec
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektora do spraw płac i księgowości budżetowej
w Urzędzie Gminy w Bukowcu, ul. Dr Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec
1. Oczekiwane są oferty spełniające niżej wymienione wymagania:
1) wykształcenie wyższe, preferowane: administracyjne, ekonomiczne, z zakresu kadr i płac lub związane z finansami publicznymi;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
3) niekaralność – kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych;
5) znajomość przepisów:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o rachunkowości,
- ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych,
- regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Bukowcu,
- rozporządzenia wykonawcze do ww. ustaw.
2. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie w administracji samorządowej na stanowiskach urzędniczych;
2) odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność;
3) prawo jazdy kat. B.
3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na wyżej wymienionym stanowisku:
1) Sporządzanie deklaracji ZUS dla pracowników i terminowe dostarczanie ich do ZUS-u;
2) Rozliczanie PIT-ów i podatku dochodowego z Urzędem Skarbowym oraz sporządzanie sprawozdań do GUS;
3) Sporządzanie list płac i zapewnienie terminowej wypłaty wynagrodzeń, w tym świadczeń z ZFŚS oraz prowadzenie kartotek wynagrodzeń;
4) Pomoc przy sporządzaniu sprawozdań finansowych i sprawozdań z zakresu rachunkowości budżetowej;
5) Sporządzanie wniosków o refundację wynagrodzeń pracowników interwencyjnych i publicznych;
6) Przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych zawieranych przez Urząd Gminy, zapewnienie ich prawidłowej realizacji pod względem finansowym oraz właściwe ich ewidencjonowanie;
7) Wystawienie faktur z tytułu dochodów własnych gminy;
8) Prowadzenie rejestru zakupów i sprzedaży VAT;
9) Dekretacja syntetyczna dowodów finansowych na podstawie wyciągów bankowych, raportów kasowych;
10) Sprawdzanie dowodów finansowych – not księgowych, faktur, rachunków, not księgowych pod względem rachunkowym;
11) Sprawowanie kontroli formalno-prawnej, wszystkich dowodów księgowych i innych dokumentów powodujących skutki finansowe;
12) Księgowanie syntetyczne i analityczne funduszy pozabudżetowych;
13) Prowadzenie spraw związanych z pracowniczymi planami kapitałowymi (PPK), w szczególności naliczenie i rozliczanie wpłat PPK.
4. Informacja o warunkach pracy:
- pełny etat (dni i godziny pracy zgodnie z regulaminem organizacyjnym, regulaminem pracy Urzędu),
- stanowisko umiejscowione w strukturze organizacyjnej Urzędu Gminy w Referacie Finansów i Rachunkowości,
- stanowisko w budynku Urzędu, wyposażone w komputer wraz z oprogramowaniem oraz inne urządzenia biurowe, na piętrze budynku (dostęp schodami).
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
6. Oferty kandydatów powinny zawierać:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, oraz oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kserokopie dyplomów, świadectw dokumentujące posiadane wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie i umiejętności,
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji,
- na potwierdzenie posiadania nieposzlakowanej opinii kandydat może złożyć kopie świadectw i opinii z poprzednich miejsc pracy, a także inne dokumenty w tym m.in. opinię z aktualnego miejsca pracy, organizacji do których należy.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs RFiR” w terminie do dnia 2 lipca 2024 r. do godz. 15.30 na adres: Urząd Gminy Bukowiec, ul. Dr Fl. Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec – pok. nr 2 (sekretariat). Otwarcie kopert nastąpi po upłynięciu terminu na składanie ofert.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski