- Menu przedmiotowe
- Prawo lokalne
- Zarządzenia Wójta
- Zarządzenia 2006-2019
- Zarządzenia 2006
Zarządzenie Nr 51/06 z dnia 23 października 2006 r.
Zarządzenie Nr 51/06
Wójta Gminy Bukowiec
z dnia 23 października 2006 r.
w sprawie powołania gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej dla gminy Bukowiec oraz ustalenia zasad i trybu jej działania
Na podstawie art. 8 ust. 3 i 6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) w związku z art. 18 ust. 2 pkt. 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity – Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1
Powołuję Gminną Komisję Urbanistyczno-Architektoniczną dla Gminy Bukowiec, zwaną dalej Komisją, w następującym składzie:
Pani mgr inż. arch. Małgorzatę Kulejewską – przewodnicząca (rekomendacja SARP z dnia 04 -12-2003 znak L.dz. 253/2003)
Pan mgr inż arch. Jan Wojciech Skowroński – członek (rekomendacja SARP z dnia 23-10 2006 znak L.dz. 221/2003
Pan Benedykt Mroczek – członek przedstawiciel Urzędu Gminy;
Pan Czesław Wszołek – przedstawiciel Rady Gminy.
§ 2
Na koordynatora prac Komisji powołuję:- Pana Benedykta Mroczek.
§ 3
Zakres działania Komisji, stosownie do przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) obejmuje:
1) opiniowanie projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy oraz zmian studium (art. 11 pkt. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym);
2) opiniowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany planów miejscowych (art. 17 pkt. 6 ww. ustawy);
3) opiniowanie analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy (art. 32 ust 2 ww. ustawy).
§ 4
Komisja wydaje opinie wyłącznie na posiedzeniach, z co najmniej 3 osobowym składem, w tym z udziałem, co najmniej dwóch osób rekomendowanych przez branżowe stowarzyszenia i samorządy zawodowe.
§ 5
Posiedzenia Komisji odbywają się doraźnie – zależnie od występujących potrzeb, z tym, że przedmiot opinii wraz z jego dokumentacją wymaga przedstawienia członkom Komisji co najmniej na 7 dni przed wyznaczonym terminem posiedzenia Komisji, przez koordynatora, o którym mowa w § 2, ust. 1.
§ 6
Miejscem posiedzeń Komisji jest siedziba Urzędu Gminy w Bukowcu, z tym że mogą się one odbywać również w terenie, poza Urzędem Gminy, za zgodą członków Komisji – uczestników posiedzenia, nie będących pracownikami Urzędu Gminy.
§ 7
Brak uczestnictwa członka Komisji, nie będącego pracownikiem Urzędu Gminy, w trzech następujących po sobie posiedzeniach może być podstawą do zerwania porozumienia ze strony Gminy, oraz powołania nowego członka Komisji.
§ 8
Za udział w posiedzeniu Komisji wypłacane jest członkom Komisji, nie będącym pracownikami Urzędu Gminy , wynagrodzenie w wysokości 300 zł brutto.
§ 9
Posiedzenia Komisji będą się odbywały doraźnie zależnie od występujących potrzeb.
§ 10
Terminy posiedzeń Komisji ustala każdorazowo Przewodniczący Komisji w porozumieniu z Koordynatorem.
§ 11
Po zapoznaniu się i rozpatrzeniu przesłanych do zaopiniowania dokumentów Komisja wydaje protokół zaopiniowania, który każdorazowo musi być podpisany przez minimum 3 członków Komisji.
Do protokółu należy dołączyć listę obecności na posiedzeniu Komisji.
§ 12
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski