- Menu przedmiotowe
- Prawo lokalne
- Zarządzenia Wójta
- Zarządzenia 2006-2019
- Zarządzenia 2006
Zarządzenie Nr 5/06 z dnia 3 lutego 2006 r.
Zarządzenie Nr 5/06
Wójta Gminy Bukowiec
z dnia 3 lutego 2006 r.
w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko ds. informacji europejskiej w Gminnym Centrum Informacji w Bukowcu
Na podstawie art. 3a ust. 2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami), art. 21 ust. 2a ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 123, poz. 776 ze zmianami) w związku z Zarządzeniem
Nr 33/05 Wójta Gminy Bukowiec z dnia 22 sierpnia 2005 r. w sprawie ustalenia procedury naboru pracowników samorządowych na stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Bukowcu zarządza się, co następuje:
§ 1
Ogłasza się konkurs na stanowisko ds. informacji europejskiej w Gminnym Centrum Informacji w Bukowcu.
§ 2
Wymagania wobec kandydatów oraz warunki konkursu zostały określone w ogłoszeniu o konkursie, stanowiącym Załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski
Załącznik
do Zarządzenia Nr 5/06
Wójta Gminy Bukowiec
z dnia 3 lutego 2006 r.
Wójt Gminy Bukowiec
ogłasza konkurs na stanowisko
ds. informacji europejskiej w Gminnym Centrum Informacji
– Urząd Gminy Bukowiec
ul. Dr Fl. Ceynowy 14
86-122 Bukowiec
tel.: 052 33 09 310
Podstawa prawna: ustawa z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami); ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r.o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 123, poz. 776 ze zmianami).
1. Oczekiwane są oferty spełniające niżej wymienione wymagania:
– wykształcenie co najmniej średnie,
– orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, stosując się do przepisów ustawy
z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 123, poz. 776 ze zmianami),
– znajomość problematyki pozyskiwania środków w ramach funduszy strukturalnych,
– znajomość obsługi komputera,
– niekaralność, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.
2. Dodatkowymi atutami będą:
– podstawowa znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego,
– komunikatywność.
3. Zakres zadań wykonywanych na wyżej wymienionych stanowisku:
– udzielanie informacji w zakresie ofert pracy, możliwości wykorzystywania funduszy strukturalnych,
– udostępnianie Internetu w celu pozyskiwania informacji przez mieszkańców gminy,
– udzielanie pomocy w przygotowywaniu dokumentów aplikacyjnych,
– organizacja szkoleń.
4. Oferty kandydatów powinny zawierać:
– list motywacyjny,
– życiorys,
– kwestionariusz osobowy,
– zaświadczenie lekarskie stwierdzające stan zdrowia pozwalający pracować
na stanowisku urzędniczym,
– dokumenty potwierdzające wykształcenie, dorobek i kwalifikacje zawodowe,
– informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwo umyślne,
– opinie, referencje (jeśli kandydat takie posiada),
– oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
– oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926).
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs GCI” w terminie do dnia 17 lutego 2006 r. na adres: Urząd Gminy Bukowiec, ul. Dr Fl. Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec – pok. nr 2 (sekretariat). Otwarcie kopert nastąpi po upłynięciu terminu na składanie ofert.
Ogłoszenie o konkursie jest publikowane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej gminy Bukowiec (www.bip.bukowiec.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Bukowcu.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski
Bukowiec, dnia 3 lutego 2006 r.