Nadawanie numeracji porządkowej nieruchomości
2. Mapa z inwentaryzacji powykonawczej obiektu budowlanego;
3. Potwierdzenie przyjęcia do użytkowania budynku wydane przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego;
4. W przypadku nieruchomości niezabudowanej należy załączyć wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Po wpłynięciu wniosku sprawdza się na mapach ewidencyjnych i sytuacyjnych oraz w odpowiednich rejestrach jaki jest rezerwowany dla danej nieruchomości numer porządkowy. W przypadku, gdy nieruchomość nie miała zarezerwowanego numeru porządkowego, np. w wyniku podziału nieruchomości analizuje się możliwe warianty nadania numeru określone w rozporządzeniu.
2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 roku w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. 2021 poz. 1368)
Załączniki
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego (109,53KB)
Załącznik Klauzula informacyjna do wniosku - nadanie numeru porządkowego (85,49KB)