Referat:
Referat Finansów i Rachunkowości
Termin załatwienia:
Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.
Osoba kontaktowa:
Bernadeta Mroczek
Miejsce załatwienia:
Urząd Gminy Bukowiec, ul. Dr Fl. Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec, pon-pt od 7:30 do 15:30, pok. nr 4 tel. 52 33 093 10
Telefon kontaktowy:
52-33-09-317
Miejsce odbioru:
Urząd Gminy Bukowiec, ul. Dr Fl. Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec, pon-pt od 7:30 do 15:30 tel. 52 33 093 10
Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie zaświadczenia (załącznik lub sporządzony samodzielnie zawierający imię, nazwisko oraz adres zamieszkania, NIP, PESEL oraz określenie w jakim celu ma być wydane zaświadczenie).
Opłaty:
zwolnienie z opłaty skarbowej
Tryb odwoławczy:
W razie odmowy wydania zaświadczenia wydane jest postanowienie, na które służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy za pośrednictwem Wójta Gminy Bukowiec w terminie 7 dni od dnia doręczenia niniejszego postanowienia.
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2023 r., poz. 2383 z późn. zm.).
2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 r., poz. 2111 z późn. zm.).
3. Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 29 grudnia 2015 r. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe (Dz. U. z 2020 r., poz. 730 z późn. zm.).