Referat:
Referat Finansów i Rachunkowości
Termin załatwienia:
Bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie jednego miesiąca, a w sprawach szczególnych do dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
Osoba kontaktowa:
Anna Sujkowska
Miejsce załatwienia:
Urząd Gminy Bukowiec, ul. Dr Fl. Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec, pon-pt od 7:30 do 15:30, pok. nr 4 tel. 52 33 093 10
Telefon kontaktowy:
52-33-09-317
Miejsce odbioru:
Urząd Gminy Bukowiec, ul. Dr Fl. Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec, pon-pt od 7:30 do 15:30, pok. nr 4 tel. 52 33 093 10
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek dłużnika o umorzenie, odroczenie i rozłożenie na raty należności, do których nie stosuje się przepisów ustawy - Ordynacja podatkowa (sporządzony samodzielnie), który powinien zawierać dane identyfikacyjne, kwotę należności, określenie tytułu opłaty, uzasadnienie.
2. Wymagane załączniki:
a) Oświadczenie o sytuacji majątkowej dłużnika (załącznik do obowiązującej uchwały)
b) Zaświadczenia o dochodach wnioskodawcy i członków jego rodziny (ksero odcinka od renty, emerytury) lub zaświadczenie potwierdzające status bezrobotnego bez prawa do zasiłku.
Uwagi:
Zasady oraz tryb umarzania oraz odraczania i rozkładania na raty należności pieniężnych, do których nie stosuje się przepisów ustawy Ordynacja podatkowa – określa obowiązująca uchwała
Podstawa prawna:
1. Obowiązująca uchwała Rady Gminy Bukowiec w sprawie szczegółowych zasad i trybu umarzania, odraczania terminów płatności, rozkładania na raty należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym przypadających Gminie Bukowiec oraz jej jednostkom podległym, do których nie stosuje się przepisów ustawy – Ordynacja podatkowa, warunki dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga będzie stanowić pomoc publiczną oraz wskazania organów uprawnionych do udzielania ulg.