Wydział:
Urząd Stanu Cywilnego
Termin załatwienia:
Informację o danych osobowych uzyskuje się po złożeniu formularza (druku) wniosku lub po przesłaniu zapytania o informację o danych osobowych drogą korespondencyjną - w terminie do 7 dni od daty wpływu zapytania.
Osoba kontaktowa:
Anna Pieczka
Miejsce załatwienia:
Urząd Gminy Bukowiec, ul. Doktora Floriana Ceynowy 14, 86-122 Gmina Bukowiec, pon-pt od 7:30 do 15:30 tel. 52 33 093 10, fax. 52 33 093 12
Telefon kontaktowy:
52 33 093 29
Miejsce odbioru:
Urząd Gminy Bukowiec, ul. Doktora Floriana Ceynowy 14, 86-122 Gmina Bukowiec, pon-pt od 7:30 do 15:30 tel. 52 33 093 10, fax. 52 33 093 12
Wymagane dokumenty:
1.Wypełniony formularz (druk) wniosku,
2.Wykazanie interesu prawnego do pozyskania danych (dołączenie do wniosku kserokopii dokumentów świadczących o interesie prawnym w pozyskaniu danych),
4.Dowód dokonania opłaty.
Opłaty:
31 zł - za udostępnienie danych jednostkowych (dot. jednej osoby). Wpłat można dokonywać w kasie Urzędu Gminy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.15 lub na rachunek Urzędu Gminy w Bukowcu: Nr 48 8168 0007 0000 8471 2000 0002, Bank Spółdzielczy w Świeciu Oddział w Bukowcu
Tryb odwoławczy:
Odwołanie od decyzji w sprawie odmowy udostępnienia danych wnosi się do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego za pośrednictwem Wójta Gminy w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
Uwagi:
Wnosząc o udzielenie informacji o danych osobowych należy wskazać podstawę prawną upoważniającą do otrzymania danych osobowych lub uzasadnioną potrzebę żądania ich udostępnienia, a także wskazać informacje o osobie umożliwiające wyszukanie w zbiorze żądanych informacji a ponadto wskazać zakres żądanych informacji. Odmowa udostępnienia danych osobowych następuje w drodze decyzji administracyjnej.
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.).
2. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2022 r., poz. 1191, ze zm.).
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2022 r., poz. 2142).
4. Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 14 lipca 2022 r. w sprawie określenia wzorów wniosków o udostępnienie danych z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL oraz trybu uzyskiwania zgody na udostępnienie danych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1493).
5. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 2017 r. w sprawie opłat za
udostępnienie danych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL (Dz. U. z 2017 r., poz. 2482)