Zarządzenie nr 42/13 z dnia 9 sierpnia 2013
Zarządzenie nr 42/13
Wójta Gminy Bukowiec
z dnia 9 sierpnia 2013
zmieniające Uchwałę Nr XXV/164/12 Rady Gminy Bukowiec z dnia 28 grudnia 2012 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bukowiec na rok 2013
Na podstawie art. 257 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 885) oraz art. 30 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594) oraz § 12 Uchwały Nr XXV/164/12 Rady Gminy Bukowiec w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bukowiec na rok 2013 zarządza się co następuje:
§ 1. W uchwale nr XXV/164/12 Rady Gminy Bukowiec w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bukowiec na rok 2013 zmienioną Uchwałą RG Bukowiec Nr XXVI/166/13, XXVII/174/13, XXVIII/183/13, XXIX/188/13 i Zarządzeniem WG Nr 11/13, 15/13, 20/13, 21/13, 24/13, 30/13, 35/13 wprowadza się następujące zmiany:
1) § 2 otrzymuje brzmienie:
„§ 2.1. Wydatki budżetu gminy w wysokości 16.853.782,52 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 2.
a) wydatki bieżące w wysokości 14.303.602,27 zł, w tym:
– wynagrodzenia osobowe i pochodne od wynagrodzeń w wysokości 6.749.683,70 zł
– dotacje w wysokości 349.842,33 zł
– wypłaty z tytułu poręczeń i gwarancji w wysokości 193.790,00 zł
– wydatki na obsługę długu w wysokości 210.000,00 zł
b) wydatki majątkowe zgodnie z załącznikiem Nr 3 w wysokości 2.550.180,25 zł”;
3) W załączniku Nr 2 „Wydatki budżetu gminy na 2013 rok” do Uchwały Nr XXV/164/12 Rady Gminy Bukowiec z dnia 28 grudnia 2012 roku w sprawie uchwalenia budżetu na 2013 rok wprowadza się zmiany określone w załączniku Nr 1 do niniejszej uchwały;
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega obwieszczeniu w sposób zwyczajowo przyjęty na terenie gminy.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski
Uzasadnienie
W planie wydatków dokonano następujących przesunięć:
1. W dziale 700 „Gospodarka mieszkaniowa” w rozdziale 70005 „Gospodarka gruntami i nieruchomościami” dokonano przesunięć pomiędzy paragrafami zabezpieczając wydatki na opłaty i składki.
2. W dziale 750 „Administracja publiczna” w rozdziale 75075 „Promocja jst” przesunięto środki z przeznaczeniem na zakup materiałów.
3. Na wniosek dyrektorów placówek oświatowych dokonano przesunięć w dziale 801 „Oświata i wychowanie” w celu zabezpieczeń środków na bieżące funkcjonowanie szkół i przedszkoli.
2. W dziale 900 „Gospodarka komunalna”:
a) w rozdziale 90002 „Gospodarka odpadami” przesunięto środki z przeznaczeniem na zakup wyposażenia,
b) w rozdziale 90015 „Oświetlenie ulic, placów i dróg” przesunięto środki z przeznaczeniem na zakup usług remontowych.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski
Załączniki