- Menu przedmiotowe
- Prawo lokalne
- Zarządzenia Wójta
- Zarządzenia 2006-2019
- Zarządzenia 2017
Zarządzenie nr 103/17 z dnia 27 grudnia 2017 r.
ZARZĄDZENIE NR 103/17
WÓJTA GMINY BUKOWIEC
z dnia 27 grudnia 2017 r.
w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji okresowej – spisu z natury majątku Urzędu Gminy.
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2017r, poz. 2342) oraz Zarządzenia Nr 61/15 Wójta Gminy Bukowiec z dnia 1 października 2015 r. w sprawie instrukcji inwentaryzacyjnej zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Przeprowadzić na dzień 31.12.2017 r. inwentaryzację w drodze spisu z natury następujących składników majątkowych Urzędu Gminy Bukowiec:
a) aktywów pieniężnych w kasie, papierów wartościowych stanowiących własność Urzędu Gminy oraz jednostek podległych gminie,
b) materiały: opał, paliwo w samochodach służbowych oraz w samochodach i sprzęcie ochotniczych straży pożarnych.
2. Termin rozpoczęcia inwentaryzacji 28 grudnia 2017 r, a zakończenia 5 stycznia 2018 r.
§ 2. W skład komisji inwentaryzacyjnej i jednocześnie do zespołu spisowego powołuję:
1. Katarzyna Łabus Przewodnicząca
2. Marta Floryszak Członek
3. Roman Skowroński Członek
§ 3. Zobowiązuje Panią Katarzynę Łabus – Przewodniczącą Komisji do właściwego i terminowego zakończenia inwentaryzacji oraz terminowego zdania arkuszy spisowych w komórce księgowości Urzędu Gminy.
§ 4. Arkusze spisowe są wydawane – po uprzednim ponumerowaniu przez pracownika księgowości – przewodniczącemu komisji inwentaryzacyjnej.
§ 5. Po zakończeniu czynności należy złożyć pisemne sprawozdanie omawiające przebieg i wyniki inwentaryzacji.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski
Uzasadnienie
Działając na podstawie art. 26 ustawy o rachunkowości Wójt Gminy obowiązany jest przeprowadzić inwentaryzację składników majątkowych. W związku z powyższym podjęcie zarządzenia w przedmiotowej sprawie jest uzasadnione.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski