- Menu przedmiotowe
- Prawo lokalne
- Zarządzenia Wójta
- Zarządzenia 2006-2019
- Zarządzenia 2017
Zarządzenie nr 102/17 z dnia 27 grudnia 2017 r.
ZARZĄDZENIE NR 102/17
WÓJTA GMINY BUKOWIEC
z dnia 27 grudnia 2017 r.
w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji metodą weryfikacji i potwierdzenia sald aktywów i pasywów Urzędu Gminy Bukowiec.
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2017r, poz. 2342) oraz Zarządzenia nr 61/15 Wójta Gminy Bukowiec z dnia 1 października 2015 r. w sprawie instrukcji inwentaryzacyjnej zarządza się, co następuje:
§ 1. W skład komisji inwentaryzacyjnej i jednocześnie do zespołu spisowego powołuję:
1. Joanna Marczak Przewodnicząca
2. Anna Podgórska Członek
3. Anna Sujkowska Członek
§ 2. 1. Przeprowadzić na dzień 31.12.2017 r. inwentaryzację w drodze potwierdzenia sald należności wobec kontrahentów Urzędu Gminy Bukowiec.
2. Przeprowadzić na dzień 31.12.2017 r. inwentaryzację metodą weryfikacji następujące składniki aktywów i pasywów:
a) wartości niematerialne i prawne,
b) grunty i środki trwałe, do których dostęp jest znacznie utrudniony,
c) środki pieniężne zgromadzone na rachunkach bankowych,
d) należności sporne i wątpliwe,
e) należności i zobowiązania wobec pracowników,
f) należności i zobowiązania publicznoprawne,
g) środki trwałe w budowie.
3. Termin rozpoczęcia inwentaryzacji 28 grudnia 2017 r, a zakończenia 12 stycznia 2018 r.
§ 3. Przeprowadzenie inwentaryzacji powinno być potwierdzone odpowiednimi protokołami zgodnie z instrukcją inwentaryzacyjną Urzędu Gminy Bukowiec.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega obwieszczeniu w sposób zwyczajowo przyjęty na terenie gminy.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski
Uzasadnienie
Działając na podstawie art. 26 ustawy o rachunkowości Wójt Gminy obowiązany jest przeprowadzić inwentaryzację składników majątkowych. W związku z powyższym podjęcie zarządzenia w przedmiotowej sprawie jest uzasadnione.
Wójt Gminy
/-/ mgr Adam Licznerski