Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Konkurs na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej – Gminnej Przychodni w Bukowcu (2)

GMINA BUKOWIEC

OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO DYREKTORA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ
– GMINNEJ PRZYCHODNI w BUKOWCU

Na podstawie art. 49 ust. 1 pkt 1, ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2023 r., poz. 991) oraz § 4 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorącą (Dz. U. z 2021 r. poz. 430), ogłasza się konkurs na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej – Gminnej Przychodni w Bukowcu.

1. Nazwa i adres podmiotu leczniczego oraz określenie stanowiska pracy:
Adres podmiotu: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej – Gminna Przychodnia w Bukowcu, ul. dr. Fl. Ceynowy 18A, 86-122 Bukowiec
Nazwa stanowiska: Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej – Gminnej Przychodni w Bukowcu.

2. Niezbędne wymagania kwalifikacyjne:
1) wykształcenie wyższe,
2) wiedza i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków dyrektora,
3) co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy,
4) niekaralność — brak prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie.

3. Wymagane dokumenty:
1) podanie o przyjęcie na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej – Gminnej Przychodni w Bukowcu,
2) oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata kopie dokumentów stwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska Dyrektora, a w przypadku lekarza również dokument potwierdzający prawo wykonywania zawodu lekarza,
3) opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej,
4) oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata kopie innych dokumentów w szczególności potwierdzających dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata,
5) informacja o kandydacie z Krajowego Rejestru Karnego opatrzoną datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu,
6) oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie
z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 ze zm.) w celach związanych z przeprowadzeniem konkursu na stanowisko Dyrektora.

W przypadku przedłożenia poświadczonych za zgodność przez kandydata kopii dokumentów o których mowa w pkt 2 i 4, na prośbę komisji konkursowej lub ogłaszającego kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały ww. dokumentów.

4. Dodatkowe informacje:
Informację o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej – Gminnej Przychodni w Bukowcu kandydaci mogą uzyskać w siedzibie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej – Gminnej Przychodni w Bukowcu, ul. dr. Fl. Ceynowy 18A, 86-122 Bukowiec w godzinach pracy zakładu, po uprzednim kontakcie telefonicznym.

5. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w siedzibie podmiotu tworzącego – budynek Urzędu Gminy w Bukowcu lub pocztą na adres Urzędu: 86-122 Bukowiec, ul. dr. Fl. Ceynowy 14 z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej – Gminnej Przychodni w Bukowcu", w terminie do 31.07.2023r., g. 10:00. Ponadto na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko oraz adres i numer telefonu kontaktowego.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.bukowiec.pl) oraz na tablicach informacyjnych w Urzędzie Gminy w Bukowcu i SP ZOZ – Gminnej Przychodni w Bukowcu.

6. O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

7. Przewidywany termin i miejsce rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur — do 20.08.2023r., w siedzibie podmiotu tworzącego.

Przewodnicząca Komisji Konkursowej

/-/ Anna Pieczka

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego