Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Komunikat w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności wraz z informacją o dostępności

Wójt Gminy Bukowiec informuje, że wyznaczył koordynatora oraz zespół do spraw dostępności w celu realizacji zadań związanych z zapewnieniem dostępności cyfrowej, architektonicznej oraz informacyjno-komunikacyjnej.

Wyznaczono następujące osoby do pełnienia funkcji:
1) Koordynatora do spraw dostępności – Benedykt Mroczek;
Zespół ds. dostępności na terenie Gminy Bukowiec w następującym składzie:
1) Benedykt Mroczek – Koordynator ds. dostępności – przewodniczący Zespołu;
2) Grzegorz Radtke – członek Zespołu;
3) Bernadeta Kiełpińska – członek Zespołu;
4) Grzegorz Gwizdała – członek Zespołu;
5) Marcin Szczepański – członek Zespołu.

Adres do korespondencji do koordynatora ds. dostępności:
Urząd Gminy w Bukowcu, ul. Dr Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec
telefon: 52 33 09 310, inwestycje@bukowiec.pl

Informacja o dostępności Urzędu Gminy w Bukowcu


Wstęp na teren Urzędu Gminy w Bukowcu możliwy jest schodami oraz platformą dla osób niepełnosprawnych ruchowo z poziomu chodnika od ul. Dr Ceynowy – od frontu budynku, wejściem głównym. Przy platformie zamontowany jest dzwonek dla osób niepełnosprawnych, w razie trudności z uruchomieniem urządzenia.
Na parkingu przed budynkiem urzędu gminy wyznaczono i oznakowano miejsce parkingowe dostosowane do osób niepełnosprawnych.
Dla osób na wózkach dostępny jest korytarz i pomieszczenia na parterze.
Biuro Obsługi Klienta Urzędu Gminy znajduje się po lewej stronie, zaraz po wejściu do budynku. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Wejście do biur na piętrze po schodach, brak windy. W sytuacjach, gdy obsługa petenta niepełnosprawnego nie może zostać zrealizowana w wyznaczonym pomieszczeniu na piętrze, merytoryczny pracownik udaje się na parter do osoby niepełnosprawnej i pomaga w załatwieniu sprawy.
Budynek jest wyposażony w łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Załączniki


PDFPlan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2020-2021 (441,76KB)
PDFRaport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego (112,23KB)
 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego