Obwieszczenie Wójta Gminy Bukowiec z dnia 14 października 2024 r.
Bukowiec, 14 października 2024 r.
RRiB.6722.2.2024.BM
OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY BUKOWIEC
o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Bukowiec.
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112)
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Gminy Bukowiec uchwały nr LIV/339/24 z dnia 21 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Bukowiec.
Zainteresowani mogą składać wnioski do Wójta Gminy Bukowiec w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 listopada 2024 r. :
1) za pomocą poczty na adres Urzędu Gminy Bukowiec, ul. Dr Fl. Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec,
2) zgodnie z art. 8c ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) wnioski mogą być wnoszone również w formie elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na adres: administracja@bukowiec.pl.
Wnioski składa się wyłącznie za pomocą formularza - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509), który jest dostępny w siedzibie Urzędu Gminy Bukowiec, w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: https://bip.bukowiec.pl/4740/765/planowanie-przestrzenne.html
a także na stronie internetowej Ministra Rozwoju i Technologii (https://www.gov.pl/web/rozwojtechnologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego).
Wniosek powinien zawierać: imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby, adres poczty elektronicznej, o ile wnioskodawca taki posiada, przedmiot wniosku i oznaczenie nieruchomości, której dotyczy, wskazanie czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem. Dodatkowo we wniosku można podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Uwagi i wnioski składane w trybie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) mogą być składane w formie pisemnej na adres Urzędu Gminy Bukowiec ul. Dr Fl. Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym w terminie do dnia 21 listopada 2024 r.
Wnioski rozpatrzone zostaną przez Wójta Gminy Bukowiec w trakcie sporządzania planu.
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż administratorem danych osobowych jest Gmina Bukowiec, ul. Dr Fl. Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec - reprezentowana przez Wójta Gminy Bukowiec.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu sporządzenia ww. aktu planistycznego oraz na potrzeby związanego z tym celem postępowania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c - ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Dane szczegółowe dot. przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją w/w ustawy znajdują się na BIP Gminy Bukowiec.
Wójt Gminy Bukowiec
Załączniki: