Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora do spraw płac i księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy w Bukowcu (2)

Status ogłoszenia o naborze:
Rozstrzygnięte
Numer ogłoszenia:
Zarządzenie nr 43/24
Nazwa jednostki zlecającej:
Urząd Gminy Bukowiec
Wydział:
Referat Finansów i Rachunkowości
Miejsce pracy:
Urząd Gminy Bukowiec
Stanowisko:
Podinspektor do spraw płac i księgowości budżetowej
Wymiar etatu:
Pełny etat
Ilość etatów:
1
Data ogłoszenia:
21-06-2024
Termin składania dokumentów:
02-07-2024
Sposób składania dokumentów:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs RFiR” w terminie do dnia 2 lipca 2024 r. do godz. 15.30
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy Bukowiec, ul. Dr Fl. Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec – pok. nr 2 (sekretariat)
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
1) wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne, ekonomiczne lub związane z finansami publicznymi;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
3) niekaralność – kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych;
5) znajomość przepisów:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o rachunkowości,
- regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Bukowcu.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
1) doświadczenie w administracji samorządowej na stanowiskach urzędniczych;
2) doświadczenie w pracy na stanowisku obsługi kasy;
3) odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność;
4) prawo jazdy kat. B.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
1) Sporządzanie deklaracji ZUS dla pracowników i terminowe dostarczanie ich do ZUS-u;
2) Rozliczanie PIT-ów i podatku dochodowego z Urzędem Skarbowym oraz sporządzanie sprawozdań do GUS;
3) Sporządzanie list płac i zapewnienie terminowej wypłaty wynagrodzeń, w tym świadczeń z ZFŚS oraz prowadzenie kartotek wynagrodzeń;
4) Pomoc przy sporządzaniu sprawozdań finansowych i sprawozdań z zakresu rachunkowości budżetowej;
5) Sporządzanie wniosków o refundację wynagrodzeń pracowników interwencyjnych i publicznych;
6) Przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych zawieranych przez Urząd Gminy, zapewnienie ich prawidłowej realizacji pod względem finansowym oraz właściwe ich ewidencjonowanie;
7) Wystawienie faktur z tytułu dochodów własnych gminy;
8) Prowadzenie rejestru zakupów i sprzedaży VAT;
9) Dekretacja syntetyczna dowodów finansowych na podstawie wyciągów bankowych, raportów kasowych;
10) Sprawdzanie dowodów finansowych – not księgowych, faktur, rachunków, not księgowych pod względem rachunkowym;
11) Sprawowanie kontroli formalno-prawnej, wszystkich dowodów księgowych i innych dokumentów powodujących skutki finansowe;
12) Księgowanie syntetyczne i analityczne funduszy pozabudżetowych;
13) Prowadzenie spraw związanych z pracowniczymi planami kapitałowymi (PPK), w szczególności naliczenie i rozliczanie wpłat PPK.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
-
Lista wybranych kandydatów:
W wyniku zakończenia procedury konkursowej wybrano Panią Julitę Kempińską.
Uzasadnienie wyboru:
-

Załączniki:


PDFInformacja o wynikach naboru (138,82KB)
 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego