Wydział:
Referat Finansów i Rachunkowości
Termin załatwienia:
na bieżąco
Osoba kontaktowa:
Bernadeta Mroczek
Miejsce załatwienia:
Urząd Gminy Bukowiec, ul. Dr Fl. Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec, pon-pt od 7:30 do 15:30, pok. nr 4 tel. 52 33 093 10, fax. 52 33 093 12
Telefon kontaktowy:
52-33-09-317
Miejsce odbioru:
Urząd Gminy Bukowiec, ul. Dr Fl. Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec, pon-pt od 7:30 do 15:30 tel. 52 33 093 10, fax. 52 33 093 12
Wymagane dokumenty:
- IR-1 informacja o gruntach
- stosowne oświadczenie podatnika dotyczące spraw wymiaru podatku
- decyzja o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy za pośrednictwem Wójta Gminy Bukowiec w terminach: a) 14 dni od dnia otrzymania decyzji; b) 7 dni od dnia otrzymania postanowienia, na które służy zażalenie.
Uwagi:
Informacje w sprawie podatku składa się w terminie 14 dni od dnia wystąpienia okoliczności uzasadniających powstanie lub wygaśnięcie obowiązku podatkowego.
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 333 ze zmianami)
2. Uchwała Rady Gminy Bukowiec Nr XXXVIII/248/22 z dnia 28.10.2022 r. w sprawie
ustalenia ceny 1dt żyta przyjmowanej jako podstawa obliczenia podatku rolnego na terenie gminy Bukowiec.
3. Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 30 maja 2019 r. w sprawie wzorów informacji o gruntach i deklaracji na podatek rolny (Dz. U. z 2019 r., poz. 1105)