Referat:
Referat Finansów i Rachunkowości
Termin załatwienia:
na bieżąco
Osoba kontaktowa:
Bernadeta Mroczek
Miejsce załatwienia:
Urząd Gminy Bukowiec, ul. Dr Fl. Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec, pon-pt od 7:30 do 15:30, pok. nr 4 tel. 52 33 093 10
Telefon kontaktowy:
52-33-09-317
Miejsce odbioru:
Urząd Gminy Bukowiec, ul. Dr Fl. Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec, pon-pt od 7:30 do 15:30, pok. nr 4 tel. 52 33 093 10
Wymagane dokumenty:
- IL-1 informacja o lasach z załącznikami ZIL-1, ZIL-2, ZIL-3,
- stosowne oświadczenie podatnika dotyczące spraw wymiaru podatku,
- decyzja o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej.
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy za pośrednictwem Wójta Gminy Bukowiec w terminach: a) 14 dni od dnia otrzymania decyzji; b) 7 dni od dnia otrzymania postanowienia, na które służy zażalenie.
Uwagi:
Informacje w sprawie podatków składa się w terminie 14 dni od dnia wystąpienia okoliczności uzasadniających powstanie lub wygaśnięcie obowiązku podatkowego.
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz. U. z 2019 r., poz. 888 ze zmianami)
2. Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 3 czerwca 2019 r. w sprawie wzorów informacji o lasach i deklaracji na podatek leśny (Dz. U. z 2019 r., poz. 1126)