Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Gminy w Bukowcu

 

Informacja o wynikach naboru - Biuro Obsługi KlientaPraca-BOK1 Praca-BOK2

    • Status ogłoszenia o naborze:Po terminie składania dokumentów
    • Numer ogłoszenia:Zarządzenie nr 98/17
    • Nazwa jednostki zlecającej:Urząd Gminy Bukowiec
    • Wydział:Referat Administracji
    • Miejsce pracyBiuro Obsługi Klienta
    • StanowiskoPodinspektor
    • Wymiar etatuPełen etat
    • Ilość etatów1
    • Data ogłoszenia2017-11-29
    • Termin składania dokumentów2017-12-11
    • Sposób składania dokumentówOferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs BOK”
    • Miejsce składania dokumentówUrząd Gminy Bukowiec, ul. Dr Fl. Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec - pok. nr 2 (sekretariat)
    • Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne1) wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne;
      2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
      3) niekaralność – kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
      4) znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych;
      5) znajomość przepisów:
      - ustawy o samorządzie gminnym,
      - ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
      - Statutu Gminy Bukowiec,
      - Regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Bukowcu;
      6) komunikatywność.
    • Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe1) doświadczenie na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej;
      2) odpowiedzialność, sumienność, operatywność, samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność;
      3) prawo jazdy kat. B.
    • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy1) udzielanie informacji o trybie i sposobie załatwiania spraw w Urzędzie;
      2) udostępnianie wzorów wniosków i formularzy oraz pomoc w ich wypełnianiu;
      3) pomoc w redagowaniu pism kierowanych do Urzędu;
      4) udzielanie informacji i kierowanie klientów do właściwych komórek organizacyjnych;
      5) przekazywanie informacji na temat lokalizacji i czasu pracy oraz danych kontaktowych innych urzędów, instytucji i organizacji działających na terenie gminy, powiatu, województwa, czy organów centralnych;
      6) współpraca przy obsłudze kancelaryjnej i organizacyjno-technicznej Rady Gminy.
    • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy-
    • Lista wybranych kandydatów
    • Uzasadnienie wyboru
    • Typ treściOgłoszenia o naborze

Informacje

Rejestr zmian