Rejestry i ewidencje

W Urzędzie Gminy w Bukowcu prowadzone są następujące archiwa, rejestry i ewidencje:

Referat Administracji, I piętro, pok. nr 16, Wojciech Kulikowski, tel.:(52) 33 09 330 - Rejestr Zarządzeń Wójta  

Referat Administracji, I piętro, pok. nr 16, tel.: (52) 33 09 330 - Rejestr Uchwał Rady Gminy - Rejestr interpelacji i wniosków oraz zapytań radnych  

Stanowisko ds. obsługi sekretariatu, I piętro, pok. nr 2, Ewelina Jędryczka, tel.: (52) 33 09 310 - Rejestr korespondencji wpływającej do Urzędu Gminy - Rejestr skarg i wniosków

Referat Rolnictwa i Budownictwa, Parter, pok. nr 11, Benedykt Mroczek, tel.: (52) 33 09 325 - Rejestr miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - Rejestr wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu 

Referat Rolnictwa i Budownictwa, Parter, pok. nr 11, Emilia Sz, tel.: (52) 33 09 325 - Ewidencja działalności gospodarczej  

Referat Rolnictwa i Budownictwa, Parter, pok. nr 12, Piotr Swakowski, tel.: (52) 33 09 326 - Ewidencja dodatków mieszkaniowych i dodatków energetycznych

Urząd Stanu Cywilnego, I piętro, pok. nr 15, Anna Pieczka, tel.: (52) 33 09 329 - Rejestr wyborców - Ewidencja ludności - Księgi USC

Referat Finansów i Rachunkowości, I piętro, pok. nr 3, Joanna Marczak, tel.: (52) 33 09 315 - Rejestr Instytucji Kultury

Referat Administracji, I piętro, pok. nr 2, Ewelina Jędryczka, tel.: (52) 33 09 310 - Rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych dla placówek handlowych i gastronomicznych

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>